Mitt hjärta äger inga dagar

Här kommer en liten text som jag rätt och slätt snott från
en rapport på Emil Jensens hemsida. Jag tyckte den passade
bra som inlägg så här på denna "hjärtliga" och kommersiella dag.

Så fort nån säger nånting så vet man att den inte känner så.
För om man verkligen känner något säger man det ju inte.
"Jag älskar dig" ska man vara extra vaksam på.
Om nån däremot INTE säger "jag älskar dig" kan man däremot
nästan vara säker på att den gör det. Så om ingen har sagt
"jag älskar dig" till dig på sistone så är du med all sannolikhet
väldigt älskad av väldigt många. Tänk på det. Men säg det inte.
För då är det ju inte så.

Mycket tänkvärt enligt mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0